Xbox

Games & software - Wehkamp.nl, voor 22:00 besteld: morgen in huis!
Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Xbox
Op zoek naar Xbox? - Zoek Xbox in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Xbox, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Xbox > Forum > Xbox forum > hoe kan ik xbox spellen kopieren
  Davy  1. Geplaatst op 15 februari 2005 om 17:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb sins kort mijn xbox om laten bouwen en nu wil ik spellen copieren maar alle programma's die ik gebruik zien alleen 13,7 mb bij elk spel nou weet ik niet hoe ik het anders moet dien
heeft iemand enig idee hoe je de spellen zou kunnen kopieren

ik heb een dvd brander

graag reactie naar mijn mail sturen alvast bedankt,

2. Geplaatst op 18 februari 2005 om 01:05 uur  (webmaster van xbox.startkabel.nl) quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 15 februari 2005 om 17:03 schreef Davy het volgende:
ik heb sins kort mijn xbox om laten bouwen en nu wil ik spellen copieren maar alle programma's die ik gebruik zien alleen 13,7 mb bij elk spel nou weet ik niet hoe ik het anders moet dien

ik heb een dvd brander

haha dat vroeg ik me zojuist ook af wat ik denk ik ga proberen is om de game eerst op de harde schijf van me xbox te kopieren dan via ftp naar de harde schijf van me pc en dan als iso branden met nero ik heb geen flauw idee of het werkt maar mischien het proberen waard

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: op 18 februari 2005 om 01:07:05

Rick  3. Geplaatst op 22 februari 2005 om 00:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Voor de beginners,
1 Als je een spel download, zal deze (waarschijnlijk)bestaan uit een stuk of rar files. Dubbelklik op een van de files, vervolgens zal je een grote iso file zijn. Kilk deze regel vervolgen aan, rechtsboven zie je(met winrar) de keuze "uitpakken instaan". Als je op ok druk pakt hij hem in dezelfde map uit als waar alle los rar files staan. Je kan er ook voor kiezen om hem elders uit te pakken.

2 Als winrar klaar is met uitpakken(en je een iso-file heb aangemaakt) start je vervolgens een brandprogramma op. Ik zelf gebruik Nero. Als je een ISO wil branden, dien je altijd de optie "burn image/image branden" te kiezen. Bij Nero staat dit bovenin het scherm onder "recorder". Voor dat je op BRANDEN druk dien je de dvd wel finalise/CD sluiten(verder schrijven niet mogelijk aan te klikken.)

LET OP: NIET IEDERE BOX LEEST -r EN +r LUKT HET NIET MET -r PROBEER DAN +r

3 Mocht je hem eerst op je HD van je box kopieren, dan kan je hem met Flashfxp op je PC krijgen. Het spel is dan in uitgepakte vorm. Je dient er dus eerst weer een ISO van te maken. Dit kan je doen met het programma Qwix. Mocht je avalaunch op je box hebben, dan is het ook mogelijk met Qwix hem in een keer als ISO bestand op je pc krijgen.

Als het goed is komen jullie hier een heel eind mee. Succes

QUOTE:
Op 18 februari 2005 om 01:05 schreef Davy het volgende:

ik heb een dvd brander

Davy  4. Geplaatst op 22 februari 2005 om 17:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb een spel gedownload maar nu wil ik hem openen met winrar en dan zegd hij dat het beschadight is of dat er niks in zit terwijl het bestand een gig groot is

en hoe kan ik spellen kopieren met alleen een pc ik kan mijn xbox niet met de pc verbinden

Vandalzzzz  5. Geplaatst op 24 februari 2005 om 16:15 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 22 februari 2005 om 17:35 schreef Davy het volgende:
ik heb een spel gedownload maar nu wil ik hem openen met winrar en dan zegd hij dat het beschadight is of dat er niks in zit terwijl het bestand een gig groot is

en hoe kan ik spellen kopieren met alleen een pc ik kan mijn xbox niet met de pc verbinden

als het maar 1 winrar bestand is kan je die meteen als iso op dvd zetten en dan werkt het als het goed is als het er meerdere winrar bestanden zijn dan maakt tie er 1 grote van door er gewoon 1 te openen die ziet er dan tenminste hier ook uit als een winrar bestand maar gewoon als iso burnen en het werkt

Blaat  6. Geplaatst op 23 maart 2005 om 22:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 24 februari 2005 om 16:15 schreef Davy het volgende:

ik heb een dvd brander

ja gozer dat kan

- je xbox moet omgebouwd zijn
- verbinding maken van je pc naar je xbox als ftp verbinding
- je pc kan dan het spel lezen op je xbox
- dan moet je die game kopieren naar je pc in 1 klap als een .iso bestand.. daarvoor heb je een programma nodig... je vind wel uit welke.. dat weet ik zelf zo ff niet
- dan moet je dat .iso bestand branden met nero

makkelijk zat

Vandalzzz  7. Geplaatst op 27 maart 2005 om 00:56 uur   quotenieuw berichtemailedit 

iso maken doe je met qwix of craxtion die laatse is echt ideaal voor de multi game cdtjes

Dervis  8. Geplaatst op 14 april 2005 om 11:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb een xbox die is omgebouwd hoe kan ik orgineele spellen branden welke programma heb ik nodig met nero 6.0 en alcohol 120% geprobeerd is niet geluk geeft altijd 13.7 MB als iemand meer weet wil ik graag weten .
groetjes

9. Geplaatst op 22 april 2005 om 11:29 uur  (webmaster van xbox.startkabel.nl) quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 14 april 2005 om 11:34 schreef Dervis het volgende:
ik heb een xbox die is omgebouwd hoe kan ik orgineele spellen branden welke programma heb ik nodig met nero 6.0 en alcohol 120% geprobeerd is niet geluk geeft altijd 13.7 MB als iemand meer weet wil ik graag weten .
groetjes

een origineel spel kan je niet zo rechtstreeks met je pc branden volgens mij,ik doe altijd eerst de game op harddrive van xbox zetten dan via ftp programma(ik neem aan dat je weet hoe dat werkt)op de pc zetten dan zou je hem al kunnen branden als udf met nero 6 je kan er ook een iso van maken met qwix of isocraxtion maar dat is meer makkelijk als je uploader ben ofzo vogens mij hier trouwens een link naar een zooitje tuts over hoe en wat van burnen en kopieren voor xbox games http://members.home.nl/hr.vandijk/tutorial.htm

Harry  10. Geplaatst op 25 april 2005 om 18:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Met welk programma kan ik spellen downloaden .. ?

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 17, 18, 19, 20, 21

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X